Toggle Nav

Veelgestelde vragen

Contact opnemen | Verzenden en retourneren | Afhalen


Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Wij leveren standaard op werkdagen tussen 07:00 en 18:00 uur. Komt een andere tijd u beter uit?
Geef het door u gewenste bezorgmoment aan bij het verzenden van uw bestelling.

U ontvangt 1 dag voorafgaand aan de levering per e-mail bericht hoe laat uw bestelling ongeveer
wordt geleverd. Als u een account heeft kunt u de levertijd inzien bij uw bestellingen.

Heeft u vragen over de levertijd? U kunt hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice.

Wat is de levertijd?

Bij al onze producten wordt de levertijd in werkdagen getoond. 

Moet ik bij de bezorging aanwezig zijn?

Wij willen u vragen om aanwezig te zijn tijdens de bezorging. U heeft dan de mogelijkheid om de
producten te controleren, aan te geven voor de plaatsing en eventueel de chauffeur te helpen met
het lossen an de materialen.

Levert u op de waddeneilanden?

Wij bezorgen in heel Nederland. Voor bezorging op de Wadden doen dit graag in overleg met u in
verband met transportkosten en levertijd. Neemt u hiervoor contact op met de klantenservice. 

Levert u in het buitenland?

Wij kunnen uw bestelling afleveren in andere Europese landen dan Nederland. We doen dit
graag in overleg met u in verband met transportkosten en levertijd. Neemt contact op.  

Wat doet u met betaal- en persoonsgegevens?

BouwProfi gaat vertrouwelijk om met alle gegevens die u ons verstrekt.
Wij geven uw gegevens niet door aan derden!

Is bestellen bij BouwProfi veilig?

Ja. Om uw gegevens te beschermen is onze website met een SSL certificaat beveiligd. De gegevens
die u op onze website invult worden door deze beveiliging versleuteld verzonden, waardoor
kwaadwillenden de gegevens niet kunnen onderscheppen. 

Wilt u weten wat andere klanten van onze service vinden? Lees via deze link hun beoordelingen
waar wij trots op zijn! Reviews bekijken

Klantbeoordeling 9.0
117 beoordelingen